Vážení zákazníci, momentálně evidujeme poruchu aktualizace skladu, kdy konkrétní skladovost nemusí odpovídat realitě. Do vyřešení problému je na našem eshopu možné objednat pouze telefonicky (po prověření dostupnosti produktů). Děkujeme za pochopení. 

Zavřít

Reklamace a vrácení zboží

Domníváme se, že moderní e-shop by měl nabízet zboží nejvyšší kvality. Produkty sice nevyrábíme, ale věříme tomu, co prodáváme. V případě, že Vaše zařízení přesto nefunguje tak, jak má, nemusíte s ním běžet na poštu a ztrácet tak čas se zasláním zboží na reklamaci.

Rozbitý produkt si sami vyzvedneme zdarma. Jak tedy postupovat? 

1. Náhlášení závady

- prosíme o náhlášení závady e-mailem na reklamace@printago.cz

- v krátkosti nám popište problém, který s produktem máte

- nezapomeňte napsat kompletní adresu pro svoz reklamace (jméno, příjmení, bydliště, PSČ, město, Vaše telefonní číslo)

 

2. Schálení reklamace

- po obdržení Vašeho e-mailu s podrobnostmi reklamaci zpracujeme a schválíme

- objednáme svoz a sdělíme Vám den vyzvednutí RMA

- v případě, že pro produkt existuje autorizovaný servis, necháme jej odeslat přímo do servisu, abychom co nejvíce zkrátili dobu reklamace


3. Zabalení zásilky

- zboží musí být čisté a hygienicky nezávadné (vyhrazujeme si právo odmítnout zboží, které by tuto podmínku nesplňovalo)

- zboží zabalte pokud možno do originálního obalu (krabičky), tu poté vložte do odpovídající kartonové krabice. Použitím jakékoliv výplně zamezte produktu samovolnému pohybu v krabici.

- do krabice vložte nákupní fakturu od Printaga. Nemůžete-li fakturu vytisknout, napište čitelně na krabici lihovým fixem číslo objednávky. 

- krabici zalepte izolepou. Dále není potřeba nic dělat, psát adresu ani lepit žádné štítky. Toto vše už si vezme na starost řidič přepravní služby. 

 

4. Průběh reklamace

- reklamaci se snažíme vyřídit co nejdříve, průměrná doba vyřízení reklamace je 7 dnů

- vždy se Vám ozveme, jakým způsobem jsme reklamaci vyřidili

- v případě opravy/výmněny zboží, reklamaci zasíláme zpět na Vaši adresu

- v případě vystavení dobropisu Vás kontaktujeme s dotazem, na jaké č. účtu budete chtít zaslat Vaše peníze za produkt

 

Rozumíme tomu, že mnohdy je snažší a rychlejší o problému s produktem hovořit telefonicky. To pro nás není problém a Vy můžete využít tel. číslo +420 732 18 11 18, budeme Vám k dispozici a navrhneme nejlepší postup při řešení potíží s produktem.

I přes to však vyžadujeme následné nahlášení závady e-mailem. 

 

Vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě

Nesplnil-li zakoupený produkt Vaše očekávání, můžete jej bez udání důvodů vrátit v zákonné 14 denní lhůtě. Ta se počítá ode dne doručení zásilky zákazníkovi. Níže přikládáme vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy.

 Odstoupení od kupní smlouvy.pdf

Zboží, které nelze vrátit:

  • zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím (rozbalené a použité inkoustové náplně a tonery)
  • zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. sluchátka)
  • zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy, pokud spotřebitel porušil jejich původní obal