Reklamace a vrácení zboží

Domníváme se, že moderní e-shop by měl nabízet zboží nejvyšší kvality. Produkty sice nevyrábíme, ale věříme tomu, co prodáváme. V případě, že Vaše zařízení přesto nefunguje tak, jak má, nemusíte s ním běžet na poštu a ztrácet tak čas se zasláním zboží na reklamaci.

Rozbitý produkt si sami vyzvedneme zdarma. Jak tedy postupovat? 

1. Náhlášení závady

- prosíme o náhlášení závady e-mailem na reklamace@printago.cz

- v krátkosti nám popište problém, který s produktem máte

- nezapomeňte napsat kompletní adresu pro svoz reklamace (jméno, příjmení, bydliště, PSČ, město, Vaše telefonní číslo)

 

2. Schálení reklamace

- po obdržení Vašeho e-mailu s podrobnostmi reklamaci zpracujeme a schválíme

- objednáme svoz a sdělíme Vám den vyzvednutí RMA

- v případě, že pro produkt existuje autorizovaný servis, necháme jej odeslat přímo do servisu, abychom co nejvíce zkrátili dobu reklamace


3. Zabalení zásilky

- zboží musí být čisté a hygienicky nezávadné (vyhrazujeme si právo odmítnout zboží, které by tuto podmínku nesplňovalo)

- zboží zabalte pokud možno do originálního obalu (krabičky), tu poté vložte do odpovídající kartonové krabice. Použitím jakékoliv výplně zamezte produktu samovolnému pohybu v krabici.

- do krabice vložte nákupní fakturu od Printaga. Nemůžete-li fakturu vytisknout, napište čitelně na krabici lihovým fixem číslo objednávky. 

- krabici zalepte izolepou. Dále není potřeba nic dělat, psát adresu ani lepit žádné štítky. Toto vše už si vezme na starost řidič přepravní služby. 

 

4. Průběh reklamace

- reklamaci se snažíme vyřídit co nejdříve, průměrná doba vyřízení reklamace je 7 dnů

- vždy se Vám ozveme, jakým způsobem jsme reklamaci vyřidili

- v případě opravy/výmněny zboží, reklamaci zasíláme zpět na Vaši adresu

- v případě vystavení dobropisu Vás kontaktujeme s dotazem, na jaké č. účtu budete chtít zaslat Vaše peníze za produkt

 

Rozumíme tomu, že mnohdy je snažší a rychlejší o problému s produktem hovořit telefonicky. To pro nás není problém a Vy můžete využít tel. číslo +420 732 18 11 18, budeme Vám k dispozici a navrhneme nejlepší postup při řešení potíží s produktem.

I přes to však vyžadujeme následné nahlášení závady e-mailem. 

 

Vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě

Nesplnil-li zakoupený produkt Vaše očekávání, můžete jej bez udání důvodů vrátit v zákonné 14 denní lhůtě. Ta se počítá ode dne doručení zásilky zákazníkovi. Níže přikládáme vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy.

 Odstoupení od kupní smlouvy.pdf

Zboží, které nelze vrátit:

  • zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím (rozbalené a použité inkoustové náplně a tonery)
  • zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. sluchátka)
  • zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy, pokud spotřebitel porušil jejich původní obal