Reklamace a vrácení zboží
Reklamace zboží
Domníváme se, že moderní e-shop by měl nabízet zboží nejvyšší kvality. Produkty sice nevyrábíme, ale věříme tomu, co prodáváme. V případě, že Vaše zařízení přesto nefunguje tak, jak má, nemusíte s ním běžet na poštu a ztrácet tak čas se zasláním zboží na reklamaci.
Rozbitý produkt si sami vyzvedneme zdarma. Jak tedy postupovat?
1. Náhlášení závady
- prosíme o náhlášení závady e-mailem na reklamace@printago.cz
- v krátkosti nám popište problém, který s produktem máte
- nezapomeňte napsat kompletní adresu pro svoz reklamace (jméno, příjmení, bydliště, PSČ, město, Vaše telefonní číslo)
2. Schválení reklamace
- po obdržení Vašeho e-mailu s podrobnostmi reklamaci zpracujeme a schválíme
- objednáme svoz a sdělíme Vám den vyzvednutí RMA
- v případě, že pro produkt existuje autorizovaný servis, necháme jej odeslat přímo do servisu, abychom co nejvíce zkrátili dobu reklamace
3. Zabalení zásilky
- zboží musí být čisté a hygienicky nezávadné (vyhrazujeme si právo odmítnout zboží, které by tuto podmínku nesplňovalo)
- zboží zabalte pokud možno do originálního obalu (krabičky), tu poté vložte do odpovídající kartonové krabice. Použitím jakékoliv výplně zamezte produktu samovolnému pohybu v krabici.
- do krabice vložte nákupní fakturu od Printaga. Nemůžete-li fakturu vytisknout, napište čitelně na krabici lihovým fixem číslo objednávky.
- krabici zalepte izolepou. Dále není potřeba nic dělat, psát adresu ani lepit žádné štítky. Toto vše už si vezme na starost řidič přepravní služby.
4. Průběh reklamace
- reklamaci se snažíme vyřídit co nejdříve, průměrná doba vyřízení reklamace je 7 dnů
- vždy se Vám ozveme, jakým způsobem jsme reklamaci vyřidili
- v případě opravy/výmněny zboží, reklamaci zasíláme zpět na Vaši adresu
- v případě vystavení dobropisu Vás kontaktujeme s dotazem, na jaké č. účtu budete chtít zaslat Vaše peníze za produkt
Rozumíme tomu, že mnohdy je snažší a rychlejší o problému s produktem hovořit telefonicky. To pro nás není problém a Vy můžete využít tel. číslo +420 732 18 11 18, budeme Vám k dispozici a navrhneme nejlepší postup při řešení potíží s produktem.
I přes to však vyžadujeme následné nahlášení závady e-mailem.
Vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě
Nesplnil-li zakoupený produkt Vaše očekávání, můžete jej bez udání důvodů vrátit v zákonné 14 denní lhůtě. Ta se počítá ode dne doručení zásilky zákazníkovi. Níže přikládáme vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy.
Odstoupení od kupní smlouvy.pdf
Zboží vraťte na adresu:
printago.cz
V Březinkách 185
360 01, Karlovy Vary - Otovice
tel.: 732 18 11 18
email: obchod@printago.cz
Zboží, které nelze v zákonné lhůtě vrátit:
- zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím (rozbalené a použité inkoustové náplně a tonery)
- zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. sluchátka)
- zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy, pokud spotřebitel porušil jejich původní obal